Sådan får du JA!
Du lærer psykologien bag det, som får andre fok til at sige JA. Du får indsigt i de ubevidste mønstre og overbevisninger, som hjernen reagerer på, og som kan bruges, når du gerne vil opnå et JA. Forskningen bag neuromarketing har netop bevist, hvor effektivt mennesker ubevidst kan påvirkes i deres beslutningsproces, da hjernen helst vil træffe enkle beslutninger på det ubevidste plan.
Vi gennemgår de 6 metoder og principper, som umiddelbart vil påvirke de fleste mennesker til at sige JA - og du lærer samtidig, hvordan du undgår at lade dig påvirke af disse psykologiske mekanismer.
Du lærer de 6 universelle overtalelsesmetoder, der ofte bruges inden for bl.a. salg, fundraising, marketing og reklamer for at få os til at sige JA.
Denne workshop henvender sig alle medarbejdere og ledere, der ønsker at få større indsigt i, hvordan man påvirker og overtaler andre.
Denne workshop henvender sig alle medarbejdere og ledere, der ønsker at få større indsigt i, hvordan man påvirker og overtaler andre.
Kontakt os - klik her: Nymand og Vogelius
MBTI - Typeforståelse hvad er MBTI
Få ny inspiration